Dell zmiennym jest
Nie wnikamy w powody, bo z twierdzy Dell niewiele wycieka, ale z kronikarskiego obowiązku odnotowujemy, że firma będzie mieć nowego dyrektora marketingu. Wnioskujemy o tym stąd, że poprzedni dyrektor Ireneusz Kulka dzisiaj kończy swoją zaledwie pięciomiesięczną przygodę z Dellem.
To druga zmiana na tym stanowisku w ciągu roku. Skoro firmie mimo to tak świetnie idzie, to być może w ogóle marketing nie jest tam potrzebny?
30 maja 2008 o godz. 22:20
a IBM znowu wrócił do msw i znowu robi pesel… hehehe.
18 marca 2014 o godz. 07:20
Apnelaptry this is what the esteemed Willis was talkin’ ’bout.
31 maja 2008 o godz. 09:12
Podobno IBM chwyta tez wazny przyczolek w MPiPS. Czyzby szykowalo sie rozstanie z Sygnity ….
31 maja 2008 o godz. 23:04
czyli piotr pietak mial racje
1 czerwca 2008 o godz. 20:25
Im bardziej w las tym bardziej uwazam ze PP to byl gosc ktorego administracja potrzebowala. Szkoda ze musial odejsc.
2 czerwca 2008 o godz. 19:18
Fakt, to stanowisko jest dla atrakcyjnej blondyny.
20 września 2008 o godz. 22:05
A Prezes Jacek lubi babki…oj lubi…