Lenovo zamiast IBM
Jaskółki ćwierkają, że Lenovo zamierza uprościć logo na swoich notebookach. Mimo, że firma ma prawo do wykorzystywania marki IBM na swoich produktach do 2010 roku prawdopodobnie zrezygnuje z tego “przywileju” już dziś. Za całą decyzją stoi oczywiście ekonomia, a więc oszczędności na opłatach za posługiwanie się marką jakie Lenovo musiało regularnie uiszczać.
Taki drobiazg, a jednak szkoda. Przyzwyczailiśmy się jakoś do tych notebook’ów z nieco niezręczną klawiaturą z charakterystycznym logo.
24 listopada 2006 o godz. 11:40
I bardzo dobrze bo patrząc na jakość produktów lenovo to może wyjśc tylko na dobre dla IBMa.
24 listopada 2006 o godz. 19:57
jakość to się specjalnie nie zmieniła, ale przynajmniej cena się zmniejszy
24 listopada 2006 o godz. 22:56
Ja trochę nie na temat:
Co ze sprawą eo.pl i wirtualizacji wyborów (a właściwie jej brakiem)?
Cały czas cisza…
Może CW się tym zainteresuje ?