Relacje z klientami warte 170 mln
W Polkomtelu trwa największa reorganizacja od początku istnienia firmy. W ciągu trzech lat liczba pracowników ma zmniejszyć się o około 800 osób. Prezes Jarosław Bauc na potęgę tnie koszty.
W ciągu najbliższych tygodni zapadnie jednak odkładana od długiego czasu (w związku z przetasowaniami we władzach spółki) decyzja dotycząca projektu CRM. Projektu wartego bagatela 170 mln zł. To mniej więcej połowa rocznych obrotów Oracle Polska, który jest jednym z faworytów w tym wyścigu. Doszły nas słuchy, że o dobre relacje z klientem zabiegał też jeden z izraelskich dostawców CRM, który zapraszał na referencyjne pielgrzymki do Ziemi Świętej.
Nie jest jednak wykluczone, że to wcale nie Oracle, IBM czy Amdocs będzie największym wygranym w Polkomtelu, ale nasz rodzimy Matrix.pl. Operator zdecydował się bowiem kupić nowy system bilingowy brytyjskiej firmy Intec, która w Polsce współpracuje właśnie z Matrixem. Tak się składa, że jednocześnie Matrix.pl jest autorem dotychczas stosowanego portalu dla klientów biznesowych Plusa, na bazie którego mógłby powstać nowy CRM.
30 października 2006 o godz. 19:55
A ciekawe kto wycenil ten projekt na 170 mln?