Z call center do ERP

NextiraOne Polska poszukuje konsultantów SAP do centrum kompetencyjnego, które będzie odpowiedzialne za wdrożenia i utrzymanie systemu SAP w europejskich oddziałach firmy.

Jak dowiedział się nieoficjalne Bywalec, centrum miałoby powstać w ciągu kilku miesięcy i obsługiwać rynki niemieckojęzyczne oraz centralę firmy we Francji. Z ogłoszeń, do których dotarliśmy wynika, że firma szuka osób na stanowiska SAP Junior Consultant i SAP Senior Consultant. Pożądana jest znajomość modułów: CRM i/lub FI/CO i/lub SD/MM oraz języka ABAP, jak również – odpowiednio – dwuletnie i pięcioletnie doświadczenie w obszarze wdrożeń i utrzymania systemu SAP.

Do tej pory międzynarodowe koncerny IT budowały raczej centra usług skoncentrowane na finansach i księgowości, cieszy fakt, że zaczynają też doceniać też specjalistów IT, którzy pracowaliby dla nich z Polski. Ciekawe ilu kandydatów się zgłosi, zważywszy na obecny kryzys, który zapewne dotknie również rynek konsultantów SAP…


komentarze 2 dla “Z call center do ERP”

  • serdel napisał:

    Kryzys dotknął jak widać również bywalca, który w tych ciężkich czasach zajął się pośrednictwem pracy i zarabianiem na ogłoszeniach…
    Jeszcze brakuje tylko miejsca gdzie powstaje centrum i namiarów na hantera…

  • Bywalec napisał:

    Polecamy wejście na stronę HRK.pl. Pozdrawiamy serdela.

Skomentuj