Nowa świecka tradycja

Zganiliśmy niedawno Microsoft za „nieefektywną politykę marketingową skierowaną do niektórych segmentów rynku„. Wygląda jednak na to, że na naszych oczach rodzi się nowa świecka tradycja.

Z zawodowego obowiązku odwiedziliśmy dziś konferencję Media Trendy. Zarejestrowaliśmy się w recepcji, a gdy zapytaliśmy o materiały usłyszeliśmy niemal dokładnie to samo, co podczas premiery Visty… „Prasa nie dostaje„. „Na konferencji dla przedstawicieli mediów?” – dopytywaliśmy, przekonani, że to może pomyłka. „Tak” – odpowiedziała niewzruszona hostessa.

Wrodzona ciekawość co do zawartości tych toreb nie dała nam w spokoju wysłuchać prelegentów z Harvard Business Review i Google. Jakież jednak było nasze zdumienie, gdy okazało się, że w torbie nie ma nic poza materiałami konferencyjnymi (bynajmniej nie zapisanymi w pamięci eleganckiego iPODa) i pudełkiem cukierków.


Jeden komentarz dla “Nowa świecka tradycja”

Skomentuj