Re-Play

Okej. Nazwa nowego operatora to Play, a nie żadne słowo na „Q” jak wcześniej sugerowały nam „wiarygodne źródła”. Podczas imprezy promującej docelową markę nowej sieci komórkowej szef P4, Chris Bannister, nie zanudzał gości godzinnym przemówieniem, pełnym statystyk i prognoz sprzedaży. Stwierdził natomiast, że działający obecnie operatorzy koncentrują się sobie, a nie na potrzebach klientów. Sieć Play będzie oczywiście zupełnie inna. Swoje krótkie przemówienie zakończył słowami ‚Let’s play”. Licznie przybyli goście niezwłocznie przystąpili do realizacji tej propozycji. Trzeba przyznać, że P4 trochę niedoszacowało zainteresowania piątkowym wieczorem. Było milo ale tłoczno, zasłyszeliśmy także komentarze mówiące o zbyt niskim budżecie imprezy. Ogólnie humory jednak dopisywały.

Na koniec pojawiła się plotka, że nastąpi znacząca zmiana w dziale PR czwartego operatora komórkowego. Do „Play” przejdzie ktoś z biura prasowego sieci na „O”.


komentarze 4 dla “Re-Play”

  • grajek napisał:

    Żeby tylko nie zaskarżył ich Durex, który od pewnego czasu intensywnie zachęca do zakupu akcesorium o nazwie Play. Chyba że firmy dogadają się i przygotują wibrujący bundle.

  • redakcja napisał:

    :))) „target” obu tych produktow jest ten sam („internauci”). Az grzech byloby nie wykorzystac takiej okazji nie wykorzystac.

  • miki napisał:

    grajek: no mogli by się jakoś dogadaćplay together czy cuś ;]

  • Ozii napisał:

    Hm… nie wiem jak inni testerzy Playa, wcześniej nadchodzi4, ale ja się bawiłam i nadal bawię! To testowanie było bardzo ciekawym doświadczeniem!Czy będę sie dalej bawic? Mam nadzieje, że finanse mi na to pozwolą, na razie czekam na bliższe oferty Playa. Właśnie kampania reklamowa, moim zdaniem na 5 z plusem!Bomba

Skomentuj