Comarch: zmiana strategii?

Nie było nas pewien czas w kraju, wracamy, a tu takie newsy. Oto pierwszy z brzegu. Weekendowa Gazeta Wyborcza przynosi tekst o tym, że pomimo kwalifikacji specjalistów Polska nie wyrobiła sobie prawdziwej marki w biznesie IT. Tekst, może nie odkrywczy, ale jednak ciekawy. Naszą największą uwagę przyciągnął cytat Jak nasze firmy walczą o zagraniczne rynki? Comarch, choć konkuruje z firmami niemieckimi czy hiszpańskimi, nie chce być od nich dwa-trzy razy tańszy. – Taka strategia miałaby krótkie nogi – mówi (Paweł)Przewięźlikowski. – W ciągu kilku lat rynek zaleją nisko wykwalifikowani informatycy z Chin i Indii. Zadeptaliby nas, gdybyśmy konkurowali tylko ceną. A teraz mamy kilka lat, by na Zachodzie stworzyć silną markę. Ciekawe…

Czyżbyśmy o czymś nie wiedzieli? Comarch zaczął konkurować z innymi firmami IT jakością, a nie ceną? Taka rewolucja, a nas nikt o tym nie powiadomił??


Jeden komentarz dla “Comarch: zmiana strategii?”

  • McBart napisał:

    Pierwszy krok ewolucyjny odnotowuję:
    Na poczcie pod Yahoo dostaje angielskotytulowy spam, ale – uwaga! – nadsylany od nieboraków polskich, tj. z kontami na cośtam@cośtam.pl.
    Ten spam zaczyna dawac do myslenia – moze Polak woli pisac do mnie po angielsku? (Yahoo miewa klopoty z pliterkami, wiec nie takie to glupie.)

Skomentuj