Dzieje się w marketingu

Prezesi już wybrani, pora dyrektorów marketingu. A na tym polu naprawdę duże przetasowania. Artur Wiza, który odszedł z HP Polska nadal sprawdza rynek i z tego co wiadomo mierzy wysoko, nawet bardzo wysoko. Wszyscy którzy mówią, że czeka już na niego biurko obok Andrzeja Dopierały w Oracle mogą się grubo pomylić.

Do czwartku ma zapaść decyzja kto będzie nowym dyrektorem marketingu w HP. Pod uwagę brani są tylko kandydaci z wewnątrz firmy, których według naszej skromnej wiedzy jest aż pięciu. Wybierać będzie prezes Paweł Czajkowski i szefowa na region pochodząca z Czech.

Mirosław Grzyb, który w CV ma pracę w Compaq i Dellu na chwilę rozstał się z branżą pecetową i odszedł z Fujitsu-Siemens. Maciej Markowski z niemniej bogatym curriculum wrócił w zasięg naszego radaru po opuszczeniu IBM. Szef marketingu w Digitalu i Accenture pracuje teraz w Nextira One. Z nową wizytówką pojawił się na dzisiejszej gali TOP 200.

Na tym nie koniec. Do marketingu rekrutuje także Cisco, które planuje utworzenie w Polsce hubu sprzedażowo-marketingowego na siedemnaście krajów środkowoeuropejskich z wyłączeniem Rosji. Sprawa jest pilna i rozstrzygnięcia zapadną na dniach.

Kogoś pominęliśmy?

Rynek pracy w IT jest rozgrzany do czerwoności. Gdzieś tam zwalniają, ale nowych stanowisk jest coraz więcej i pracodawcy narzekają, że nie mają dość kandydatów na rynku. Bezrobocie nie jest trendy.


Skomentuj